Skole problem
Er det normal at ens klasse lære råber af en vis man ik kan finde id af at bruge sine ting (er ordblind) var til kursus for nogle dage siden og fordi jeg ik kunne huske hvad jeg skulle råbte hun af mig at jeg var dum og sån
Pige/kvinde, 16 år

Svar fra rådgiver
Hej Mathilde
Mange tak for dit spørgsmål.
BRUS er en brevkasse der svarer på spørgsmål der handler om hvis man har en mor eller far der drikker for meget alkohol eller er påvirket af hash eller andre stoffer.
Jeg kan derfor ikke gå så meget ind i dit spørgsmål, andet end sige at din lærers reaktion bestemt ikke lyder til at være Okay.
Jeg synes det vil være en god ide om du ringer eller skriver til Børnetelefonen.
Hvis du vil ringe er tlf. nr. 116111.
Hvis du skriver til dem, kan du sende dit spørgsmål i Børnetelefonens brevkasse, eller chatte med en rådgiver i deres chatrådgivning. Du finder linket på Børnetelefonens hjemmeside.
Det er rigtig godt du stiller dit spørgsmål.
Jeg håber at du får god hjælp
Venlig hilsen
Bente
Rådgiver i BRUS
Bente, rådgiver hos BRUS