Kæreste som sover under sex
Hej
Min kæreste og jeg har været sammen i 5 år, da vi havde sex faldt han i søvn. Jeg blev knust indeni, fordi han så siger han ikke sover, forsætter lidt igen så sover han igen.. og nu kan han dog godt se han sover og siger undskyld det er ikke dig der noget galt med, og lige derefter så sover han igen 😔
Jeg har en kæmpe klump indeni 🥴🥴
Pige/kvinde, 23 år

Svar fra rådgiver
Kære Laura
Mange tak for dit spørgsmål.
Det er bestemt ikke rart at opleve at ens kæreste falder i søvn mens man har sex. Det lyder til, at du har forsøgt at tale med ham om det, hvor han siger at det ikke er din skyld. Men så sov han igen.
Har du forsøgt at tale med ham om dagen hvor han forhåbentlig er mere frisk?
Hvorfor mon han er så træt at han falder i søvn mens I er sammen?
Har han mon drukket alkohol den aften?
Det lyder til at det vil være fordelagtigt for jer at få talt om den episode, så du ikke skal gå rundt med en klump indeni.
Her i Brusbrevkassen ved vi mest om hvordan det er at være barn og ung i en familie hvor alkohol eller stoffer fylder for meget. Måske du også kender til det, da du har valgt at skrive her i brevkassen. Skriv endelig igen hvis du har nogle spørgsmål omkring alkohol eller stoffer.
Hvis du gerne vil have et grundigere svar kan du gå på www.cyberhus.dk eller www.sexlinjen.dk  – her sidder der nogle som ved mere omkring det emne.
Du ønskes alt det bedste, og du er velkommen til at skrive igen hvis der er noget vi kan hjælpe dig med.
Med venlig hilsen
Hanne/rådgiver i BRUS
Hanne, rådgiver hos BRUS