Drenge og samtykke
Hej
I fredags havde mig og min kæreste 3 ugers dag. Og jeg følte at vi kunnenext level.
Vi havde sex og jeg mistede min mødom men jeg begyndte og bløde.. han var helt cool med det og sagde det var okay. Jeg gav ham også hånder og han gav mig finger (havde jeg prøvet før)
Jeg syntes vi begyndte at lave ret meget og til sidst var det ikke lige så rart som det var før.
Han ville have en sutter men jeg havde ikke helt lyst. Han tiggede og plagede rigtig meget.
Til sodst gjorde jeg det fordi jeg var bange for om han gad mig hvis jeg ikke gjorde det
Noget man kan gøre?
Pige/kvinde, 13 år

Svar fra rådgiver
Kære Dicte.
Mange tak for dit spørgsmål.
Hvor er det godt du søger hjælp til hvordan du kan passe bedst på dig selv. Det er rigtig godt du mærker en grænse og gerne vil lytte til den.
Bliv ved med det.
Her i BRUS brevkassen er det vi ved mest om, hvordan det er for børn og unge at vokse op i familier med for meget alkohol, hash eller andre stoffer. Måske du også kender noget til det, så det har været mest naturligt for dig at stille dit spørgsmål her.
Jeg tænker at du vil få et mere grundigt svar hvis du går ind og beder om et godt råd på Cyberhus.dk eller på sexlinjen.dk. Der sidder der nogle dygtige rådgivere klar til at hjælpe dig.
Jeg vil ønske dig alt godt og velkommen igen, hvis der er noget vi kan hjælpe dig med.
Venlig hilsen
Bente/rådgiver i BRUS
Bente, rådgiver hos BRUS