Dad with alcohol problem
Hi! I’m seeking counselling support for my children (twins) boy and girl almost 14 years old.
We came to Denmark 2 years ago and my husband re-lapsed after almost 20 years sober. We find out a year ago. He is not living with us, but we have been through a lot and the children need support.
Dreng/mand, 14 år

Svar fra rådgiver
Dear mother of Robert and Sophia.
I am sorry to hear that your husbond re-lapsed after so many years sober. I understand it must be very hard for both you and your children, and it makes sense that their need extra support.
To find out how we can help you in BRUS, we need you to make contact directly to your local BRUS via this link, or call our head number: 4187 2529.
Find og kontakt din lokale afdeling i BRUS
A counsellor will help you find the appropriate support for your twins in your local area.
Best regards from
Bente/BRUS
Bente, rådgiver hos BRUS