Forelsket!?
Hej
Jeg kan virkelig godt lide den her dreng og han går på min gamle skole
Jeg er et år ældre end ham men jeg føler ik det gør en forskel
Men han er rigtig ritig dårlig til at skrive om dagen og svare mest om aften og jeg ved at han er i byen hele dagen og aften.
Han ringer dog hver aften og snakker med mig hvilket er virkelig dejligt
Mit spørgsmål er bare om hvad jeg gør i den her sitiuersion og om jeg bare skal se tiden an eller tage en snak med ham..
Pige/kvinde, 15 år

Svar fra rådgiver
Hej Køst
Mange tak for dit spørgsmål
Det er da dejligt at være forelsket.
Umiddelbart tænker jeg bare at du skal se tiden an, og nyde de snakke I har og lade det vokse og udvikle sig ligeså stille.
Her i Brusbrevkassen ved vi mest om hvordan det at være barn og ung i en familie hvor alkohol, hash eller andre stoffer er begyndt at forstyrre det samvær man gerne vil have med hinanden. Måske du også kender til det, da du har valgt at skrive her i Brevkassen. Skriv endelig igen hvis du har alkohol eller stoffer inde på livet.
Hvis du gerne vil have et grundigere svar på hvad du kan gøre i forhold til den dreng du godt kan lide,  synes jeg du skal gå ind på Cyberhus.dk og stille dit spørgsmål og evt. også læse om hvordan andre unge håndterer det med kærlighed og forelskelse.
Mange hilsener fra
Bente/rådgiver i BRUS
Bente, rådgiver hos BRUS